Şubat ayı ödemesini alan var mı?
6
●373
- 23-03-2018, 00:00:44Ayın kaçında kesinleşip, kaçında hesaba yatmıştı?LEGEND34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2018, 00:01:39Üyeliği durduruldu7 mart gibi kesinleşti, dünde ödemeleri aldık.Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2018, 00:03:45O zaman 7 Nisan'da kesinleşip, 22 Nisan'da ödemeler hesaba geçecek demektir ( Mart ayı için )LEGEND34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2018, 00:04:36Üyeliği durdurulduKesinlikle hocamYeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 5-6 aydır düzenli olarak ödeme alıyorum problem yok.
- 23-03-2018, 12:05:55Merhabalar. Ödeme alma geçmişi kısmında;
Tahmini ödeme : $11.31
Ödeme alma dönemi : 1 Şubat - 28 Şubat 2018
Durum : On hold
şeklinde yazıyor. Anladığım kadarıyla beklemede görünüyor. Şubat ayı için olan bu ödeminin şimdiye kadar gerçekleşmesi gerekmiyor mu? Yardımcı olursanız sevinirim? Birde girdiğim hesap bilgileri TL olarak ödeme alıyor. Dolar için ayrı bir hesap açtırdım ama face üzerinden bilgi güncellemesi yapmadım. Bununla alakalı bir durum da olabilir mi?