• 22-03-2018, 19:35:29
    #1
    Bütün ümidim gençliktedir
    Merhaba arkadaşlar. Hiç konusu açılmamış da merak ettim. Şubat ayında Facebook'tan ödeme alanlar var mı? Hangi gün ödemeler yattı?
  • 22-03-2018, 23:57:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ödememi aldım hocam, çarşamba günü geldi ödemeler.
  • 23-03-2018, 00:00:44
    #3
    Bütün ümidim gençliktedir
    LEGEND34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödememi aldım hocam, çarşamba günü geldi ödemeler.
    Ayın kaçında kesinleşip, kaçında hesaba yatmıştı?
  • 23-03-2018, 00:01:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayın kaçında kesinleşip, kaçında hesaba yatmıştı?
    7 mart gibi kesinleşti, dünde ödemeleri aldık.
  • 23-03-2018, 00:03:45
    #5
    Bütün ümidim gençliktedir
    LEGEND34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 mart gibi kesinleşti, dünde ödemeleri aldık.
    O zaman 7 Nisan'da kesinleşip, 22 Nisan'da ödemeler hesaba geçecek demektir ( Mart ayı için )
  • 23-03-2018, 00:04:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman 7 Nisan'da kesinleşip, 22 Nisan'da ödemeler hesaba geçecek demektir ( Mart ayı için )
    Kesinlikle hocam Ben 5-6 aydır düzenli olarak ödeme alıyorum problem yok.
  • 23-03-2018, 12:05:55
    #7
    Merhabalar. Ödeme alma geçmişi kısmında;
    Tahmini ödeme : $11.31
    Ödeme alma dönemi : 1 Şubat - 28 Şubat 2018
    Durum : On hold
    şeklinde yazıyor. Anladığım kadarıyla beklemede görünüyor. Şubat ayı için olan bu ödeminin şimdiye kadar gerçekleşmesi gerekmiyor mu? Yardımcı olursanız sevinirim? Birde girdiğim hesap bilgileri TL olarak ödeme alıyor. Dolar için ayrı bir hesap açtırdım ama face üzerinden bilgi güncellemesi yapmadım. Bununla alakalı bir durum da olabilir mi?