Konu
Şubat ayı ödemesini alan var mı?
23-03-2018, 00:00:44
#3
Yeniceri
Bütün ümidim gençliktedir
LEGEND34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ödememi aldım hocam, çarşamba günü geldi ödemeler.
Ayın kaçında kesinleşip, kaçında hesaba yatmıştı?