Merhabalar. Ödeme alma geçmişi kısmında;
Tahmini ödeme : $11.31
Ödeme alma dönemi : 1 Şubat - 28 Şubat 2018
Durum : On hold
şeklinde yazıyor. Anladığım kadarıyla beklemede görünüyor. Şubat ayı için olan bu ödeminin şimdiye kadar gerçekleşmesi gerekmiyor mu? Yardımcı olursanız sevinirim? Birde girdiğim hesap bilgileri TL olarak ödeme alıyor. Dolar için ayrı bir hesap açtırdım ama face üzerinden bilgi güncellemesi yapmadım. Bununla alakalı bir durum da olabilir mi?