Konu
Şubat ayı ödemesini alan var mı?
22-03-2018, 19:35:29
#1
Yeniceri
Bütün ümidim gençliktedir
Merhaba arkadaşlar. Hiç konusu açılmamış da merak ettim. Şubat ayında Facebook'tan ödeme alanlar var mı? Hangi gün ödemeler yattı?