• 07-12-2015, 10:56:19
    #1


    Dün 8 TL lik bir sayfa beğendirme reklamı oluşturdum. Bir kaç defa düşük şekilde manuel elle fiyat verdim. Reklam gösterim almadı. Bende bu nedenle otomatik'i seçtim. Sonuç bu şekilde. Yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı acaba ?
    Malum biraz pahalıca çıktı reklam
  • 07-12-2015, 16:39:45
    #2
    1 Sayfa beğenmesine bende 3 TL alıyor . Önceden 30 Kuruş ile 50 Kuruş arası alıyordu.Reklam aynı.Gösterilen kişiler aynı ama fiyat 10 katı arttı resmen.Nasıl bişey anlamadım.
  • 07-12-2015, 17:29:14
    #3
    Zamanında 7tlye 1.5k kasıyordum sayfamı Çok değişti çook
  • 08-12-2015, 23:49:03
    #4
    Facebook reklam bitmiştir artık. Bugün önerilen teklifden fazlasını vermeme rağmen reklamı döndürmeyince manuele aldım. Yarım saat içerisinde 10 tıka 20 tl gibi bir rakam görünce hemen sonlandırdım. Ama tıklamalar geriden geldiği için harcamaya devam etti durduk yere 55 küsür lira kaçırdım..
  • 09-12-2015, 10:45:04
    #5
    ramonerassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook reklam bitmiştir artık. Bugün önerilen teklifden fazlasını vermeme rağmen reklamı döndürmeyince manuele aldım. Yarım saat içerisinde 10 tıka 20 tl gibi bir rakam görünce hemen sonlandırdım. Ama tıklamalar geriden geldiği için harcamaya devam etti durduk yere 55 küsür lira kaçırdım..
    Ben manuel seçiyorum mesela 0,05 tl şeklinde. 1 tane bile reklam yayınlanmadı 24 saattir. İlla otomatikmi seçmemiz gerekiyor? 0.09 tl yaptım son 1 saattir yine tık yok.

    10 tl ye 100 beğenme aldım dün otomatikte.
  • 09-12-2015, 13:16:56
    #6
    Ben 2 TL'e gönderiyi öne çıkarıyorum +50 üzeri sayfaya beğeni geliyor ve etkileşim artıyor. Fakat normal şekilde paylaşım yapınca etkileşim olmuyor gibi bir şey.
  • 10-12-2015, 00:54:20
    #7
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben manuel seçiyorum mesela 0,05 tl şeklinde. 1 tane bile reklam yayınlanmadı 24 saattir. İlla otomatikmi seçmemiz gerekiyor? 0.09 tl yaptım son 1 saattir yine tık yok.

    10 tl ye 100 beğenme aldım dün otomatikte.
    son 2 gündür anlamadığım bir sebepten ötürü manuelde çok yüksek tbm ödenmediği sürece reklamı döndürmüyor. Otomatikte de tbm uçtu gitti. Reklam maliyeti geri dönüşü karşılamazken reklam çıkmanın mantığı yok.
  • 10-12-2015, 01:04:40
    #8
    Amerika ya reklam veriyorum. 0.06TL ile 0.15 arasında 80 tane reklamım var. 0.15 üzerinde olanları genelden 2nci günde kapatıyorum. TR için 0.01 olması gerek. yoksa boş iş.
  • 10-12-2015, 11:07:22
    #9
    Hedef kitleye göre değişir bu durum.
    Siyasi sayfa kas bak bakalım ne biçim beğeni geliyor.
    Ben 40 tl'ye 4k beğeni kastım