Ben manuel seçiyorum mesela 0,05 tl şeklinde. 1 tane bile reklam yayınlanmadı 24 saattir. İlla otomatikmi seçmemiz gerekiyor? 0.09 tl yaptım son 1 saattir yine tık yok.
10 tl ye 100 beğenme aldım dün otomatikte.
son 2 gündür anlamadığım bir sebepten ötürü manuelde çok yüksek tbm ödenmediği sürece reklamı döndürmüyor. Otomatikte de tbm uçtu gitti. Reklam maliyeti geri dönüşü karşılamazken reklam çıkmanın mantığı yok.