Dün 8 TL lik bir sayfa beğendirme reklamı oluşturdum. Bir kaç defa düşük şekilde manuel elle fiyat verdim. Reklam gösterim almadı. Bende bu nedenle otomatik'i seçtim. Sonuç bu şekilde. Yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı acaba ?
Malum biraz pahalıca çıktı reklam