Facebook reklam bitmiştir artık. Bugün önerilen teklifden fazlasını vermeme rağmen reklamı döndürmeyince manuele aldım. Yarım saat içerisinde 10 tıka 20 tl gibi bir rakam görünce hemen sonlandırdım. Ama tıklamalar geriden geldiği için harcamaya devam etti durduk yere 55 küsür lira kaçırdım..
Ben manuel seçiyorum mesela 0,05 tl şeklinde. 1 tane bile reklam yayınlanmadı 24 saattir. İlla otomatikmi seçmemiz gerekiyor? 0.09 tl yaptım son 1 saattir yine tık yok.
10 tl ye 100 beğenme aldım dün otomatikte.