• 25-01-2014, 13:02:10
    kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar birkaç dış bağlantı (site) atınca anında spama alınıyor. Ama millet sürekli çalışıyor gördüğüm kadarıyla..Bunun bir metodu falan var mı?

    3 gunonce benimde basima geldi


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 25-01-2014, 13:09:18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gunonce benimde basima geldi


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Peki şu an nasıl? Düzelme var mı? Var ise nasıl yaptınız?
  • 25-01-2014, 14:35:57
    kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki şu an nasıl? Düzelme var mı? Var ise nasıl yaptınız?
    Duzelme Yoktu Blog Adresımın ısmını degıstırdım ama yonlendırmeler
    sıfır zaten suan lınkler berbat durumda herkeste
  • 25-01-2014, 16:05:40
    dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duzelme Yoktu Blog Adresımın ısmını degıstırdım ama yonlendırmeler
    sıfır zaten suan lınkler berbat durumda herkeste
    İsim değiştirmeyi ben de yaptım ancak birkaç linkte hemen spama alıyor.Url kısaltma servislerini de denedim yine sonuç aynı.Ama bazı kişiler sürekli çalışıyor hiç sıkıntı yaşamadan.Bazen facebookun onlara kıyak geçtiğini de düşünmeye başladım)
  • 25-01-2014, 16:06:47
    kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim değiştirmeyi ben de yaptım ancak birkaç linkte hemen spama alıyor.Url kısaltma servislerini de denedim yine sonuç aynı.Ama bazı kişiler sürekli çalışıyor hiç sıkıntı yaşamadan.Bazen facebookun onlara kıyak geçtiğini de düşünmeye başladım)

    Olabilir Vallaha Bende Anlamadim. Sizin Linklerde Sikinti Yok mu yiklama Olaarak


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 25-01-2014, 16:31:20
    dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olabilir Vallaha Bende Anlamadim. Sizin Linklerde Sikinti Yok mu yiklama Olaarak


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Ben tıklama bile alamıyorum ki? Hep spam hep spam Sıfır site bile eklesem sürekli spama alıyor
  • 25-01-2014, 17:19:18
    Çözümünü ücreti ile anlatacak arkadaş arıyorum.
  • 25-01-2014, 18:17:49
    ekinnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümünü ücreti ile anlatacak arkadaş arıyorum.
    Vallaha Ben Şimdilik Şöyle Yapıyorum Ki sayfaya zararı varmı bılmyorum.

    begenı alacak bır paylasım yapıyorum resım vb. paylasıma ılk yoruma bak yazıyorum. ılk yorumada yonlendırmek ıstedım lınkı koyuyorum. cok olmasada tık alıyorum. ama bu spam sayılırmı bılemıyorum
  • 25-01-2014, 19:31:51
    dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha Ben Şimdilik Şöyle Yapıyorum Ki sayfaya zararı varmı bılmyorum.

    begenı alacak bır paylasım yapıyorum resım vb. paylasıma ılk yoruma bak yazıyorum. ılk yorumada yonlendırmek ıstedım lınkı koyuyorum. cok olmasada tık alıyorum. ama bu spam sayılırmı bılemıyorum
    Değişik bi teknik

    Ya o değil hadi linki geçtim. Normal paylaşımlar bile düzgün çalışmıyor ki. Sayfanın haftalık erişim sayısı bile kat kat düşük.