Vallaha Ben Şimdilik Şöyle Yapıyorum Ki sayfaya zararı varmı bılmyorum.
begenı alacak bır paylasım yapıyorum resım vb. paylasıma ılk yoruma bak yazıyorum. ılk yorumada yonlendırmek ıstedım lınkı koyuyorum. cok olmasada tık alıyorum. ama bu spam sayılırmı bılemıyorum
Değişik bi teknik
Ya o değil hadi linki geçtim. Normal paylaşımlar bile düzgün çalışmıyor ki. Sayfanın haftalık erişim sayısı bile kat kat düşük.