dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 gunonce benimde basima geldi


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Peki şu an nasıl? Düzelme var mı? Var ise nasıl yaptınız?