kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar birkaç dış bağlantı (site) atınca anında spama alınıyor. Ama millet sürekli çalışıyor gördüğüm kadarıyla..Bunun bir metodu falan var mı?

3 gunonce benimde basima geldi


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi