
Facebook artık kullanıcılardan arkadaşı olmayan kişilere mesaj göndermek için 0,53 TL ücret talep ediyor. Diğer bir nokta ise profiller artık tamamen bloglaşmaya yaklaşıyor. Kullanıcılar profillerine istedikleri gibi (ücret dahilinde) reklam koyabilecekler. Bu sistemin ne zaman hayata geçeceğine dair henüz bir tarih bilinmiyor. Ancak gelirlerini arttırmak için bu sistemi en kısa zamanda hayata geçireceği düşünülmekte.
http://wetehan.com/facebook-artik-ucretli-olacak/
Kolay değil facebook'u döndürmek su yakmıyor...