• 11-03-2013, 16:04:19
    #1
    Mark Zuckerberg‘in yapmış olduğu patent başvurusu Facebook‘un ücretli olacağının belirtilerinden sadece bir tanesi. Facebook bilindiği üzere uzun zamandır yeni projeler deniyerek gelirlerini arttırmaya çalışsada bir başarıya ulaşamadı. Dedikodular arasında ilk maddelerden biriside şu;



    Facebook artık kullanıcılardan arkadaşı olmayan kişilere mesaj göndermek için 0,53 TL ücret talep ediyor. Diğer bir nokta ise profiller artık tamamen bloglaşmaya yaklaşıyor. Kullanıcılar profillerine istedikleri gibi (ücret dahilinde) reklam koyabilecekler. Bu sistemin ne zaman hayata geçeceğine dair henüz bir tarih bilinmiyor. Ancak gelirlerini arttırmak için bu sistemi en kısa zamanda hayata geçireceği düşünülmekte.

    http://wetehan.com/facebook-artik-ucretli-olacak/
  • 12-03-2013, 06:32:52
    #2
    2010 açılma kullanmadığım bir hesap var ondan msj atmaya çalıştım tanımadım birine

    Alıntı
    Gizem ile bağlantın olmadığından mesajın normalde onun Diğer klasörüne düşer. Aşağıdakilerden birini seçebilirsin:
    0,53 TL TRY ödeyerek bu mesajı kendisinin Gelen Kutusuna gönder
    Böyle diyor
  • 12-03-2013, 06:41:49
    #3
    çok kullanıcı kaybeder, kardan çok zarar eder, projeyi geri çeker, kim kime mesaj atmak için para verir ki
  • 12-03-2013, 07:20:53
    #4
    Böyle olması daha iyi. İyice Milli Bağlarımızı Kopardık. En Azından Soğutur Böylece Kendinden..
  • 12-03-2013, 09:19:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Facebook'un ilk açılış amacı zaten arkadaşlık mantığıydı.
    Sol gösterip sağ vurdular anlıcanız. Son zamanlarda yapılan değişimler profil görünümleri v.s sosyal ağdan ziyade arkadaşlık üzerine dönüşdü. Zaten kullanıcıların % 60 ( ülkeye göre değişiyor ) Arkadaşlık olarak facebook'u kullanıyor. Durum bu şekilde olunca Mark için bir avantaj Kolay değil facebook'u döndürmek su yakmıyor...
    Sosyal ağ gibi kullananda olacak , Arkadaşlık gibi kullananda e bunlarda ücret ödeyecek mantık bu 1 koltukta 2 karpuz olur mu bilemem ...
  • 12-03-2013, 09:32:54
    #6
    Gecen Bi Muhabbet Oldu, Kuzenlerle Facebook Muhabbeti Yaparken Amcam (49) Kulak Misafiri Olmuş Bana Laf Yetiştiriyo. "Amca Dedim Senin Facebook'un Varmı ki Niye Dinliyon Bizi" , "Ne Yani Benim Olamaz mı Cahil miyim Ben" Die Cevap Verdi. (Varmış) Şimdi Millet Facebook Olmadığı Zaman Cahillik Diye Görüyo. Eyy Mark Ne Yaptın Sen Bizim Milletimize Farkında Değilsin..
  • 12-03-2013, 14:05:42
    #7
    facebook ücretli olduğu takdirde alternatiflerine gün doğar. Ve facebook bir kez üye kaybetti mi diğerleri avantajlı duruma düşer.

    Facebookta sayfası olanlar bilir. Atıyorum 1 milyon üyeli bir sayfaya günde +3-4.000 katılım olmakta. Ama yeni açılan bir sayfa reklam desteği olmaksızın gelişemiyor. Belli bir seviyeye ulaştığı zamansa üyeleri kendiliğinden toplamaya başlıyor. Facebook ücretli olduğu vakit, o bir milyonluk sayfadaki üyeler yeni açılan diğer sayfaya geçmeye başlayacaktır. Ve yeni açılan sayfa belirli bir sayıya ulaştığındaysa diğerine rakip olacaktır. Sayfadan kastım " Facebook, twitter vs"
  • 12-03-2013, 14:09:12
    #8
    Yapmaya çalışırlar olmaz hocam cesaret edemezler
  • 12-03-2013, 14:11:08
    #9
    ilk açıldığından beri her sene ücretli yapiyor bir türlü olamadı