Facebook'un ilk açılış amacı zaten arkadaşlık mantığıydı.
Sol gösterip sağ vurdular anlıcanız. Son zamanlarda yapılan değişimler profil görünümleri v.s sosyal ağdan ziyade arkadaşlık üzerine dönüşdü. Zaten kullanıcıların % 60 ( ülkeye göre değişiyor ) Arkadaşlık olarak facebook'u kullanıyor. Durum bu şekilde olunca Mark için bir avantaj Kolay değil facebook'u döndürmek su yakmıyor...
Sosyal ağ gibi kullananda olacak , Arkadaşlık gibi kullananda e bunlarda ücret ödeyecek mantık bu 1 koltukta 2 karpuz olur mu bilemem ...