• 12-03-2013, 14:24:26
    #10
    her sene aynı muhabbet tamamen kapatsınlarda onlarda kurtulsun bizde.
  • 12-03-2013, 14:25:19
    #11
    Yerli facebook açıyoruz
  • 12-03-2013, 17:12:38
    #12
    umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmaya çalışırlar olmaz hocam cesaret edemezler
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk açıldığından beri her sene ücretli yapiyor bir türlü olamadı
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her sene aynı muhabbet tamamen kapatsınlarda onlarda kurtulsun bizde.
    https://www.r10.net/1066954352-post2.html
  • 12-03-2013, 17:15:51
    #13
    Millet iyice özelini açtı. Görgüsüzlük üst aşamaya ulaştı. Kapansa da rahatlasak.
  • 12-03-2013, 19:44:54
    #14
    Bazı kişiler de çıkıyor bazıların da normal gönderiyor buyrun resim ;

  • 12-03-2013, 19:51:51
    #15
    desenize abazaların işine taş koydu facebook
  • 12-03-2013, 19:55:13
    #16
    Üyeliği durduruldu
    facebookun ücretli olmasından ziyade dikkatimi çeken konu tanıtım yazısı olmuş
  • 12-03-2013, 19:56:45
    #17
    Kızlara mesaj atarlar cevap gelmedi mi söverler senin için 53 kuruş verdim msj attım sen cevap bile vermedin bunun müziği bile çıkar ya
  • 12-03-2013, 22:39:00
    #18
    Üyeliği durduruldu
    mesut16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle olması daha iyi. İyice Milli Bağlarımızı Kopardık. En Azından Soğutur Böylece Kendinden..
    face kapansa google plus var hocam. bu seferde onun önü açılır. birde paylaşımların arasında falan reklamlar çıkmaya başladı. sizde var mı bilmiyorum. iyice soğudum gerçekten faceden.