umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapmaya çalışırlar olmaz hocam cesaret edemezler
facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk açıldığından beri her sene ücretli yapiyor bir türlü olamadı
xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her sene aynı muhabbet tamamen kapatsınlarda onlarda kurtulsun bizde.
https://www.r10.net/1066954352-post2.html