Mark Zuckerberg‘in yapmış olduğu patent başvurusu Facebook‘un ücretli olacağının belirtilerinden sadece bir tanesi. Facebook bilindiği üzere uzun zamandır yeni projeler deniyerek gelirlerini arttırmaya çalışsada bir başarıya ulaşamadı. Dedikodular arasında ilk maddelerden biriside şu;



Facebook artık kullanıcılardan arkadaşı olmayan kişilere mesaj göndermek için 0,53 TL ücret talep ediyor. Diğer bir nokta ise profiller artık tamamen bloglaşmaya yaklaşıyor. Kullanıcılar profillerine istedikleri gibi (ücret dahilinde) reklam koyabilecekler. Bu sistemin ne zaman hayata geçeceğine dair henüz bir tarih bilinmiyor. Ancak gelirlerini arttırmak için bu sistemi en kısa zamanda hayata geçireceği düşünülmekte.

http://wetehan.com/facebook-artik-ucretli-olacak/