• 21-12-2022, 18:41:18
    #1
    Selamlar r10 ailesi,

    Eskilerde ne çok görürdük böyle konuları değil mi ?
    Ne oldu r10 ailesine ?
    2016-2017 senelerini yardımlaşma başlıklarını özler olduk.

    İnanıyorum ki eski dostlukları yeniden canlandırabileceğiz.

    Konunun altına eşik reklamlarla ilgili herkes sorunlarını yazarsa bildiğim kadarıyla cevaplamak isterim.

    İlk sorunumla başlıyorum. Data (potansiyel) reklamlarla alakalı ads politika ihlali hatası almaya başladım ve hiç bir şekilde çözemedim bu konuda siz değerli ailemin desteklerini bekliyorum.

    Saygılar.
  • 21-12-2022, 18:45:35
    #2
    Konu hakkında bilgim yok ama konunun üste çıkması için mesajımı bırakayım.
  • 21-12-2022, 18:52:20
    #3
    Hocam maalesef şimdi yardım konuları açanlara ya enayi gözüyle bakıyorlar ya da d*landırıcı. Durum o kadar vahim. En güzeli ticaretini yapıp çıkacaksın, yoksa insanlar bir acayip oldu. Dikkat etmek lazım.
  • 21-12-2022, 18:54:54
    #4
    Duygu yüklemi verdikten sonra sorunu dile getirmek

    Seeen yılaaannn
  • 21-12-2022, 18:56:55
    #5
    para isteme konusu açılınca hemen kapatıyorlar olay bu
  • 21-12-2022, 19:07:53
    #6
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duygu yüklemi verdikten sonra sorunu dile getirmek

    Seeen yılaaannn
    gerçekten o dönemler böyle konular doluydu hatta o zamanlara gitmeyelim 2019 yıllarıyda öyleydi açtığım konulara bakın göreceksiniz.
  • 21-12-2022, 21:23:46
    #8
    kimse kimseye yardım etmiyor bu böyle yuvarlanıp gidiyor hocam kendimden örnek veriyorum elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım bana soru sorana, 1 ay sonra ben de sıkıntı olduğunda gidip yardım ettiğim adamdan ters cevap alınca ne başkasına yardım edesim kalıyor, ne de başkasından yardım isteyesim. Yardım lazım olduğu zaman hiç çekinmiyorum ücretiyle arıyıp buluyorum direkt
  • 22-12-2022, 17:45:15
    #9
    form reklamlarında hata aliyorsaniz form'a özel soru ekliyorsunuz sanırım ?