Selamlar r10 ailesi,
Eskilerde ne çok görürdük böyle konuları değil mi ?
Ne oldu r10 ailesine ?
2016-2017 senelerini yardımlaşma başlıklarını özler olduk.
İnanıyorum ki eski dostlukları yeniden canlandırabileceğiz.
Konunun altına eşik reklamlarla ilgili herkes sorunlarını yazarsa bildiğim kadarıyla cevaplamak isterim.
İlk sorunumla başlıyorum. Data (potansiyel) reklamlarla alakalı ads politika ihlali hatası almaya başladım ve hiç bir şekilde çözemedim bu konuda siz değerli ailemin desteklerini bekliyorum.
Saygılar.