kimse kimseye yardım etmiyor bu böyle yuvarlanıp gidiyor hocam kendimden örnek veriyorum elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım bana soru sorana, 1 ay sonra ben de sıkıntı olduğunda gidip yardım ettiğim adamdan ters cevap alınca ne başkasına yardım edesim kalıyor, ne de başkasından yardım isteyesim. Yardım lazım olduğu zaman hiç çekinmiyorum ücretiyle arıyıp buluyorum direkt