Hocam maalesef şimdi yardım konuları açanlara ya enayi gözüyle bakıyorlar ya da d*landırıcı. Durum o kadar vahim. En güzeli ticaretini yapıp çıkacaksın, yoksa insanlar bir acayip oldu. Dikkat etmek lazım.