• 09-02-2021, 22:59:11
    #1
    Merhabalar, reklam açıyorum aktif oluyor, ardından 3-5₺ harcama yaptıktan sonra direkt Bm Kimliğe düşüyor hesabı devredışı bırakıyor, ücretli & ücretsiz destek verebilecek var mı ?
  • 09-02-2021, 23:55:20
    #2
    hocam facebook hesap kontrol algoritması değişti,şuan çok fazla kişi sıkıntı yaşıyor.Sahte numaralarla hesap açmayın,bunu diyebilirim.Google ile facebook ortak altyapı çalışması yapıyor,google facebook a piyasada dönen tüm sahte numaraları paslıyor
  • 09-02-2021, 23:58:04
    #3
    jairo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam facebook hesap kontrol algoritması değişti,şuan çok fazla kişi sıkıntı yaşıyor.Sahte numaralarla hesap açmayın,bunu diyebilirim.Google ile facebook ortak altyapı çalışması yapıyor,google facebook a piyasada dönen tüm sahte numaraları paslıyor
    hocam ben kimlik onaylı facebook hesabı alıp üzerine bmyi ekleyip reklam açıyorum , birkaç tl harcama yapıyor, ilke ihlali diyip bm kimlik istiyor hani facebook istese anlayacağım da bm kimlik istiyor
  • 10-02-2021, 19:33:52
    #4
    tevinsca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben kimlik onaylı facebook hesabı alıp üzerine bmyi ekleyip reklam açıyorum , birkaç tl harcama yapıyor, ilke ihlali diyip bm kimlik istiyor hani facebook istese anlayacağım da bm kimlik istiyor
    hocam çok uzun süredir bmde kimlik onayı özelliği var.Hatta görüyorum ve artırıyorum ; fb de kimlik onayı yaptınız diyelim,hiçbir anlamı yok bm kimlik istiyor,yetti mi? yetmedi... bir de kimliği pcden gönderirseniz yeni hesaplarda 20 gün sürüyor.telden girip tarayıcı üzerinden işlem yapıp kameraya bağlamanız gerkeiyor fotoyu gönderirken.
  • 10-02-2021, 20:31:26
    #5
    jairo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok uzun süredir bmde kimlik onayı özelliği var.Hatta görüyorum ve artırıyorum ; fb de kimlik onayı yaptınız diyelim,hiçbir anlamı yok bm kimlik istiyor,yetti mi? yetmedi... bir de kimliği pcden gönderirseniz yeni hesaplarda 20 gün sürüyor.telden girip tarayıcı üzerinden işlem yapıp kameraya bağlamanız gerkeiyor fotoyu gönderirken.
    hocam facebookun bana verdiği uyarı “ geçersiz kılma sistemleri “ uyarısı , yani cloakeri algılıyor ve ana siteye erişimimizi engellemeye çalışıyorsun diyip anında hesabı kaptıyor , adam akıllı çalışan cloaker bulamadım 4 gündür forumun altını üstüne getirdim yok yok yok 😁
  • 11-02-2021, 14:18:54
    #6
    tevinsca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam facebookun bana verdiği uyarı “ geçersiz kılma sistemleri “ uyarısı , yani cloakeri algılıyor ve ana siteye erişimimizi engellemeye çalışıyorsun diyip anında hesabı kaptıyor , adam akıllı çalışan cloaker bulamadım 4 gündür forumun altını üstüne getirdim yok yok yok 😁
    Sizinki ilke ihlalinden kapanmış. Yeni bir görsel ve yeni bir domainle devam edebilirsiniz.
  • 11-02-2021, 14:20:04
    #7
    KelesMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinki ilke ihlalinden kapanmış. Yeni bir görsel ve yeni bir domainle devam edebilirsiniz.
    hocam cloaker kullaniyorum zaten her reklamda farklı cloaker