jairo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çok uzun süredir bmde kimlik onayı özelliği var.Hatta görüyorum ve artırıyorum ; fb de kimlik onayı yaptınız diyelim,hiçbir anlamı yok bm kimlik istiyor,yetti mi? yetmedi... bir de kimliği pcden gönderirseniz yeni hesaplarda 20 gün sürüyor.telden girip tarayıcı üzerinden işlem yapıp kameraya bağlamanız gerkeiyor fotoyu gönderirken.
hocam facebookun bana verdiği uyarı “ geçersiz kılma sistemleri “ uyarısı , yani cloakeri algılıyor ve ana siteye erişimimizi engellemeye çalışıyorsun diyip anında hesabı kaptıyor , adam akıllı çalışan cloaker bulamadım 4 gündür forumun altını üstüne getirdim yok yok yok 😁