
hocam facebookun bana verdiği uyarı geçersiz kılma sistemleri uyarısı , yani cloakeri algılıyor ve ana siteye erişimimizi engellemeye çalışıyorsun diyip anında hesabı kaptıyor , adam akıllı çalışan cloaker bulamadım 4 gündür forumun altını üstüne getirdim yok yok yok 😁
Sizinki ilke ihlalinden kapanmış. Yeni bir görsel ve yeni bir domainle devam edebilirsiniz.