tevinsca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben kimlik onaylı facebook hesabı alıp üzerine bmyi ekleyip reklam açıyorum , birkaç tl harcama yapıyor, ilke ihlali diyip bm kimlik istiyor hani facebook istese anlayacağım da bm kimlik istiyor
hocam çok uzun süredir bmde kimlik onayı özelliği var.Hatta görüyorum ve artırıyorum ; fb de kimlik onayı yaptınız diyelim,hiçbir anlamı yok bm kimlik istiyor,yetti mi? yetmedi... bir de kimliği pcden gönderirseniz yeni hesaplarda 20 gün sürüyor.telden girip tarayıcı üzerinden işlem yapıp kameraya bağlamanız gerkeiyor fotoyu gönderirken.