• 18-08-2010, 15:18:38
    #1
    sanalsebeke.net
    domainbitişi: 20.04.2011
    firma: ihs

    Vbulletin forum siteme 120 post istiyorum. Kaynak google.com.tr . Basit Kopyala yapıştır yapacaksınız.
    ilgilenenler pm atsın.
    ihs hesabı olmayanlar yazmasın lütfen.
  • 18-08-2010, 17:55:48
    #2
    :S İhs Hesabım yok malesef . Ama yapmak isterdim
  • 18-08-2010, 18:46:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yhaw sizde hep ihs den mi alıyorsunuz isimtescilden fln olsaydı yapabilirdi ihs den domain alkmayınca vermiolar bnde almadım ihs den domain reg karşılığı post atıyourm bilginize
  • 18-08-2010, 18:48:48
    #4
    tdilek007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yhaw sizde hep ihs den mi alıyorsunuz isimtescilden fln olsaydı yapabilirdi ihs den domain alkmayınca vermiolar bnde almadım ihs den domain reg karşılığı post atıyourm bilginize
    İhs hesabı açmak çok basit hatta üye bile olmuyorsunuz domaini yollıyacak arkadaş sizin epostanızı yazarak domaini bu arkadaşa aktarmak istiyorum dıye ticket atıyor. 1saat içerisinde e postanıza mesaj gelır sonrası basit zaten
  • 18-08-2010, 18:59:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    seslishe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhs hesabı açmak çok basit hatta üye bile olmuyorsunuz domaini yollıyacak arkadaş sizin epostanızı yazarak domaini bu arkadaşa aktarmak istiyorum dıye ticket atıyor. 1saat içerisinde e postanıza mesaj gelır sonrası basit zaten
    Arkadaşın dediği gibi ise pm atabilirmisiniz
  • 18-08-2010, 19:14:19
    #6
    seslishe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhs hesabı açmak çok basit hatta üye bile olmuyorsunuz domaini yollıyacak arkadaş sizin epostanızı yazarak domaini bu arkadaşa aktarmak istiyorum dıye ticket atıyor. 1saat içerisinde e postanıza mesaj gelır sonrası basit zaten
    böylese bende yaparım
  • 19-08-2010, 13:33:29
    #7
    seslishe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhs hesabı açmak çok basit hatta üye bile olmuyorsunuz domaini yollıyacak arkadaş sizin epostanızı yazarak domaini bu arkadaşa aktarmak istiyorum dıye ticket atıyor. 1saat içerisinde e postanıza mesaj gelır sonrası basit zaten
    işte öle diil illa bi domain alcan hesap için arkdaştan 2 defa aldım.ama yorucu oluyo elle
  • 19-08-2010, 14:10:05
    #8
    hala postçu arıyorum
  • 21-08-2010, 16:22:13
    #9
    90 posta düşüyorum.