yhaw sizde hep ihs den mi alıyorsunuz isimtescilden fln olsaydı yapabilirdi ihs den domain alkmayınca vermiolar bnde almadım ihs den

domain reg karşılığı post atıyourm

bilginize
İhs hesabı açmak çok basit hatta üye bile olmuyorsunuz domaini yollıyacak arkadaş sizin epostanızı yazarak domaini bu arkadaşa aktarmak istiyorum dıye ticket atıyor. 1saat içerisinde e postanıza mesaj gelır sonrası basit zaten