İhs hesabı açmak çok basit hatta üye bile olmuyorsunuz domaini yollıyacak arkadaş sizin epostanızı yazarak domaini bu arkadaşa aktarmak istiyorum dıye ticket atıyor. 1saat içerisinde e postanıza mesaj gelır sonrası basit zaten
Arkadaşın dediği gibi ise pm atabilirmisiniz