• 11-07-2010, 13:19:02
    #1
    evet biliyorum şimdi cogu postcu diyecekki yeter artık bu kadar da olmaz

    hemen kızmayın sakın.durun durun bende aslında post işindeyim bu konuyu acma sebebim bazı arkadaslar 1000 post 10 tl gibi makul bir fiyata post atacaklarını diyorlar bende yeni üye oldugumda baktımki site almıs basını gidiyor ve bende dedimki 1000 post 5 tl ve gelen müşterilerde oldu ancak keske yazmasaydım çünkü haksız yere postları atmasam hadi neyse adamlar kalktı -3 trade verdiler ve bende fiyatları yukseltmek istedim ..

    şimdi sizlere yani o 1000 postu 10 tl ye atanlara kardesler bu el emegidir postlar el ile atılır hadi diyelim bot varsa 1000 post 1 tl de olur ancak bot yok genelde bu bot ile atanlar sadece konu cekerler onuda sadece site sahipleri yapar.bu sitede bu işten para kazananlar var post işinde onların işine bilmedigimiz işleri yapmayalım

    BU BAŞLIGI AÇMAMIN SEBEBİDE GERCEKTENDE BU POST İŞİ COK ZORDUR VE NORMALDE 1K POST EN AZ 15 -20 TL OLMASI GEREK VE 1K POST EN AZ 3 SAATTE ATILIR LÜTFEN EMEGE SAYGILI OLALIM
  • 11-07-2010, 13:19:45
    #2
    Çok İş Yaparsın Sen Böyle )
  • 11-07-2010, 13:20:22
    #3
    o itradeler ile zor malesef.
  • 11-07-2010, 13:22:50
    #4
    (-3) ? bu fiyata bile yapsan sana iş vericek çıkmaz
  • 11-07-2010, 13:23:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bence bu kadara konu açma kardes gittikçe - lere batıyorsun
  • 11-07-2010, 13:25:15
    #6
    Bak hocam iş yapıyorsun, ekmek kazanmaya çalışıyorsun ama hergün bir konu açıyorsun, sen iş yapmak için açıyorsun belki ama başkalarının işlerini baltalıyorsun, bence hiç olmuyor...
  • 11-07-2010, 13:25:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Serkan006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak hocam iş yapıyorsun, ekmek kazanmaya çalışıyorsun ama hergün bir konu açıyorsun, sen iş yapmak için açıyorsun belki ama başkalarının işlerini baltalıyorsun, bence hiç olmuyor...
    evet sana katılıyorum
  • 11-07-2010, 13:29:08
    #8
    Hocam galiba yine yalnıs anlıyorsunuz ah ah .benim demek istedigim fiyatları düsüren postculara dedim bunları benim fiyatlar suanda 1k post 20 tl alan alır anlamak istemiyorsunuz konu acıp acmamk bana kalmıs ben burda sizin hakkınızı el emegeinizi savunuryorum siz kalkmısınız -3 tradede iş yamamazsınız - lere düsüyorsunuz ben bunları - veya + vermeniz için demiyorum sadece emege saygı !!!! Eminim anlamısınızdır
  • 11-07-2010, 13:31:11
    #9
    arkadaş iş için açmamış konuyu,mesajı okumadan sadece başlıga göre yorum yapıyorsunuz sanırım