evet biliyorum şimdi cogu postcu diyecekki yeter artık bu kadar da olmaz
hemen kızmayın sakın.durun durun bende aslında post işindeyim bu konuyu acma sebebim bazı arkadaslar 1000 post 10 tl gibi makul bir fiyata post atacaklarını diyorlar bende yeni üye oldugumda baktımki site almıs basını gidiyor ve bende dedimki 1000 post 5 tl ve gelen müşterilerde oldu ancak keske yazmasaydım çünkü haksız yere postları atmasam hadi neyse adamlar kalktı -3 trade verdiler ve bende fiyatları yukseltmek istedim ..
şimdi sizlere yani o 1000 postu 10 tl ye atanlara kardesler bu el emegidir postlar el ile atılır hadi diyelim bot varsa 1000 post 1 tl de olur ancak bot yok genelde bu bot ile atanlar sadece konu cekerler onuda sadece site sahipleri yapar.bu sitede bu işten para kazananlar var post işinde onların işine bilmedigimiz işleri yapmayalım
BU BAŞLIGI AÇMAMIN SEBEBİDE GERCEKTENDE BU POST İŞİ COK ZORDUR VE NORMALDE 1K POST EN AZ 15 -20 TL OLMASI GEREK VE 1K POST EN AZ 3 SAATTE ATILIR LÜTFEN EMEGE SAYGILI OLALIM