Hocam galiba yine yalnıs anlıyorsunuz ah ah .benim demek istedigim fiyatları düsüren postculara dedim bunları benim fiyatlar suanda 1k post 20 tl alan alır anlamak istemiyorsunuz konu acıp acmamk bana kalmıs ben burda sizin hakkınızı el emegeinizi savunuryorum siz kalkmısınız -3 tradede iş yamamazsınız - lere düsüyorsunuz ben bunları - veya + vermeniz için demiyorum sadece emege saygı !!!! Eminim anlamısınızdır