acil post işi verilecek..
10
●493
- 23-12-2009, 01:31:39Eposta Aktivasyonu Gerekmektebu arada r10da üyeliğim yoktur, bu üyeliği bir kişiden rica ettim, ancak itrader sayısı düşükmüş. güven hiçbirzaman problem olmaz, telefonda veya istanbul içerisinde yüzyüze görüşebiliriz, gelip büroma çay içebilirsiniz...
pm bekliyorum - 23-12-2009, 01:40:35Eposta Aktivasyonu Gerekmektefikirlerinizi kendinize saklayın. bir iş ilanı verdim, uygun olanlar pm atabilir.
ödeme peşin isteyen arkadaşlar, istanbulda ofisime gelirde tanışırsak iş öncesi ödeme yapabilirim.
bunun dışında hiçbirşekilde post işi için önceden ödeme yapamam.
itrader isteyen olursa, r10un en güvenilir kişilerine kefillik için pm attırırım. güven sorun olmasın demiştim..
önemli olan işi sağlam teslim edebilecek ve iyi fiyata yapabilecek olmanızdır. - 23-12-2009, 01:43:30Hocam 100.000 tane içerikten bahsediyorsun
malesef güvenilirgini hiç yok.İş sonu ödeme diyorsun bizde insanız yahu
- 23-12-2009, 01:46:30Eposta Aktivasyonu Gerekmekteişi alıcaksanız pm atın, almayacaksanız lütfen yorum yapmayın.haylazteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstte mesajda belirttim, ben işi alıcam ama güvenim yok derseniz, itraderi yüksek 2-3 arkadaşımdan kefillik alabilecek birisiyim. r10a üye olamadığım için birinden rica nick istedim, oda böyle çıktı.
pm beklemekteyim, konuyu takip edemeyeceğim.
iyi geceler - 23-12-2009, 02:29:56Üyeliği durduruldubana radmin senın için mesja atsın yine güvenmem borumuJokeroyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100,000 bin konu
hele hele bide başkasının üyeliği ile iş yapıyorsun burd aiş yapamazsın kardesım başka forumlarda dene
malesef güvenilirgini hiç yok.İş sonu ödeme diyorsun bizde insanız yahu
100,000 bin konu