• 23-12-2009, 01:30:24
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    iş verildi.....
  • 23-12-2009, 01:31:39
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bu arada r10da üyeliğim yoktur, bu üyeliği bir kişiden rica ettim, ancak itrader sayısı düşükmüş. güven hiçbirzaman problem olmaz, telefonda veya istanbul içerisinde yüzyüze görüşebiliriz, gelip büroma çay içebilirsiniz...

    pm bekliyorum
  • 23-12-2009, 01:32:32
    #3
    %60 traderi olan birisine kim neden peşin ödeme almadan iş yapsın ?
    edit: başkasının üyeliğinden iş yapmak zaten ban sebebidir yolun açık olsun
  • 23-12-2009, 01:40:35
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    fikirlerinizi kendinize saklayın. bir iş ilanı verdim, uygun olanlar pm atabilir.

    ödeme peşin isteyen arkadaşlar, istanbulda ofisime gelirde tanışırsak iş öncesi ödeme yapabilirim.

    bunun dışında hiçbirşekilde post işi için önceden ödeme yapamam.

    itrader isteyen olursa, r10un en güvenilir kişilerine kefillik için pm attırırım. güven sorun olmasın demiştim..

    önemli olan işi sağlam teslim edebilecek ve iyi fiyata yapabilecek olmanızdır.
  • 23-12-2009, 01:43:30
    #5
    Hocam 100.000 tane içerikten bahsediyorsun malesef güvenilirgini hiç yok.İş sonu ödeme diyorsun bizde insanız yahu
  • 23-12-2009, 01:46:30
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    haylazteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 100.000 tane içerikten bahsediyorsun malesef güvenilirgini hiç yok.İş sonu ödeme diyorsun bizde insanız yahu
    işi alıcaksanız pm atın, almayacaksanız lütfen yorum yapmayın.

    üstte mesajda belirttim, ben işi alıcam ama güvenim yok derseniz, itraderi yüksek 2-3 arkadaşımdan kefillik alabilecek birisiyim. r10a üye olamadığım için birinden rica nick istedim, oda böyle çıktı.

    pm beklemekteyim, konuyu takip edemeyeceğim.

    iyi geceler
  • 23-12-2009, 02:29:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Jokeroyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fikirlerinizi kendinize saklayın. bir iş ilanı verdim, uygun olanlar pm atabilir.

    ödeme peşin isteyen arkadaşlar, istanbulda ofisime gelirde tanışırsak iş öncesi ödeme yapabilirim.

    bunun dışında hiçbirşekilde post işi için önceden ödeme yapamam.

    itrader isteyen olursa, r10un en güvenilir kişilerine kefillik için pm attırırım. güven sorun olmasın demiştim..

    önemli olan işi sağlam teslim edebilecek ve iyi fiyata yapabilecek olmanızdır.
    bana radmin senın için mesja atsın yine güvenmem borumu 100,000 bin konu hele hele bide başkasının üyeliği ile iş yapıyorsun burd aiş yapamazsın kardesım başka forumlarda dene
  • 30-12-2009, 19:06:37
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    iş bi arkadaşa verilmiştir, ödemesinin yarısı yapılmıştır...

    can sıkıntısından r10a girip, milletin ticaretine burnunu sokmaktan tatmin olan, 15-17 yaş grubuna saygılar....
  • 30-12-2009, 19:11:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Jokeroyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    can sıkıntısından r10a girip, milletin ticaretine burnunu sokmaktan tatmin olan, 15-17 yaş grubuna saygılar....
    güzeldi