Jokeroyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fikirlerinizi kendinize saklayın. bir iş ilanı verdim, uygun olanlar pm atabilir.

ödeme peşin isteyen arkadaşlar, istanbulda ofisime gelirde tanışırsak iş öncesi ödeme yapabilirim.

bunun dışında hiçbirşekilde post işi için önceden ödeme yapamam.

itrader isteyen olursa, r10un en güvenilir kişilerine kefillik için pm attırırım. güven sorun olmasın demiştim..

önemli olan işi sağlam teslim edebilecek ve iyi fiyata yapabilecek olmanızdır.
bana radmin senın için mesja atsın yine güvenmem borumu 100,000 bin konu hele hele bide başkasının üyeliği ile iş yapıyorsun burd aiş yapamazsın kardesım başka forumlarda dene