bu arada r10da üyeliğim yoktur, bu üyeliği bir kişiden rica ettim, ancak itrader sayısı düşükmüş. güven hiçbirzaman problem olmaz, telefonda veya istanbul içerisinde yüzyüze görüşebiliriz, gelip büroma çay içebilirsiniz...

pm bekliyorum