Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
bu arada r10da üyeliğim yoktur, bu üyeliği bir kişiden rica ettim, ancak itrader sayısı düşükmüş. güven hiçbirzaman problem olmaz, telefonda veya istanbul içerisinde yüzyüze görüşebiliriz, gelip büroma çay içebilirsiniz...
pm bekliyorum