Hocam 100.000 tane içerikten bahsediyorsun

malesef güvenilirgini hiç yok.İş sonu ödeme diyorsun bizde insanız yahu
işi alıcaksanız pm atın, almayacaksanız lütfen yorum yapmayın.
üstte mesajda belirttim, ben işi alıcam ama güvenim yok derseniz, itraderi yüksek 2-3 arkadaşımdan kefillik alabilecek birisiyim. r10a üye olamadığım için birinden rica nick istedim, oda böyle çıktı.
pm beklemekteyim, konuyu takip edemeyeceğim.
iyi geceler