Arkadaşlar Kampanyamız sona Ermiştir
Teşekkürler
Yılbaşından Sonra 500 Post Yine 7 TL Olacaktır
Forum Sitelere 500 Post 7 TL
16
●727
- 12-12-2009, 14:46:14hocam ortalığı karıştırmaya niyetim yokPostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen bana sorduğum da yok cuma atıcam yok şu gün atıcam diyip durdun madem işi yapmayacaksın yapmıyorum de yapıcam yapıcam deme kusura bakma - verdim bu yüzden - 12-12-2009, 18:28:03hocam msn kaydı tutsam o yazdıklarını yüzüne vururdum ama malesef tutmuyorum aynıydı diyorsun ondan sonra aldığın kaynak neydi tamam bunu yapıcam cuma günü dedin neyse fazla uzatmaya gerek yok....PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuyoruz duymuyoruz. Bence özentilik var sanırım biraz..