• 11-12-2009, 17:18:27
    #1
    Arkadaşlar Kampanyamız sona Ermiştir

    Teşekkürler

    Yılbaşından Sonra 500 Post Yine 7 TL Olacaktır
  • 11-12-2009, 20:32:45
    #2
    profilde msn im var ekleyebilirsin .
  • 11-12-2009, 20:56:38
    #3
    Ekledim hocam.
  • 11-12-2009, 21:03:56
    #4
    Yalnış duymadık mı Okuyoruz duymuyoruz. Bence özentilik var sanırım biraz..
  • 12-12-2009, 02:04:21
    #5
    hocam bana referans için atacakdın kaç haftadır atacaksın iş yapacak arkadaşların dikkatine

    PostratoR adlı üyeden alıntı:
    Braynt adlı üyeden alıntı:
    PostratoR adlı üyeden alıntı:
    Braynt adlı üyeden alıntı:
    selam referans olarak ilk üç kişinin demişsin ya post işleri bölümünde ne kadar a yapıyorsun normalde referans olarak yapacağın kişilere ücretsizmi yapacaksın kardeşim kolay gelsin
    ilk 3 kişi ücretsiz hocam

    peki hocam msn den iletişime geçelim mi ------------- eklersen halledelim benim bir radyom varda site ismi ------- ---- bölümüne 1 kaynak dan attırmak istiyorum halledebilirmiyiz

    daha once atmadım ama denerım
  • 12-12-2009, 13:56:57
    #6
    Hocam durumu sıze anlattım . Ortalıgı karıstırma .
  • 12-12-2009, 14:46:14
    #7
    PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam durumu sıze anlattım . Ortalıgı karıstırma .
    hocam ortalığı karıştırmaya niyetim yok

    sen bana sorduğum da yok cuma atıcam yok şu gün atıcam diyip durdun madem işi yapmayacaksın yapmıyorum de yapıcam yapıcam deme kusura bakma - verdim bu yüzden
  • 12-12-2009, 16:31:09
    #8
    Kaynak verdiğiniz 2 Sitedede her konunun içeriği aynıydı bende yapamadım :S
  • 12-12-2009, 18:28:03
    #9
    PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynak verdiğiniz 2 Sitedede her konunun içeriği aynıydı bende yapamadım :S
    hocam msn kaydı tutsam o yazdıklarını yüzüne vururdum ama malesef tutmuyorum aynıydı diyorsun ondan sonra aldığın kaynak neydi tamam bunu yapıcam cuma günü dedin neyse fazla uzatmaya gerek yok....