Kaynak verdiğiniz 2 Sitedede her konunun içeriği aynıydı bende yapamadım :S
hocam msn kaydı tutsam o yazdıklarını yüzüne vururdum ama malesef tutmuyorum aynıydı diyorsun ondan sonra aldığın kaynak neydi tamam bunu yapıcam cuma günü dedin neyse fazla uzatmaya gerek yok....