• 12-12-2009, 23:16:40
    #10
    Kesinlikle tavsiye etmiyorum, tamam atarım diyor sonra yok sınavım var yok şu var bu, anlaşmadan önce yaşını söyleseydin keşke, bide - itrader veriyo akıllı :@
  • 13-12-2009, 09:01:57
    #11
    Bak ortalıgı karıstırma ısı bırakan sensın adam gıbı dur
  • 14-12-2009, 14:58:55
    #12
    bu kadar adam yalan mı söylüyor
  • 14-12-2009, 16:31:16
    #13
    Ya size ne oluyor uzatmayın Alla Alla
  • 14-12-2009, 17:09:23
    #14
    bende de mybb forum var atabilirseniz bende attıracam msn adresinizi pm atın
  • 14-12-2009, 19:00:53
    #15
    Şuanlık 2 iş ALında İşler Bittikten Sonra İş Almaya Devam edicem
  • 14-12-2009, 21:42:45
    #16
    Msn e ekle benide, bi iş de benden al. düzenli post ve backlink işleri vericem. Konunu hatırlatıcı bi link atarsın msn den. Görüşürüz.
  • 15-12-2009, 14:48:16
    #17
    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msn e ekle benide, bi iş de benden al. düzenli post ve backlink işleri vericem. Konunu hatırlatıcı bi link atarsın msn den. Görüşürüz.
    Tamam hocam ekledim msn görüşelim