• 19-11-2009, 03:31:43
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    deneme için salı günü wordpress bloguma post için anlaşmıştık. titreten birini gördüm bitti diyor hadi hayırlı olsun. google amca seni severse gene anlaşabiliriz. teşekkür ederim.
  • 20-11-2009, 00:22:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/editorluk-post-is...arda-post.html

    Bu konu altında anlaşmıştık arkadaşla. İlk gün postları attı, bitirdikten sonra düzenlemesi gereken yerler olduğunu söyledim. Çünkü postlar anlaştığımız gibi değildi. Sonrasında 4-5 gün siteye birdaha girmedi. 2 ayrı gün msnden yazmama rağmen yanıtta alamadım. Arkadaşı önermiyorum.
  • 20-11-2009, 16:08:16
    #12
    ***** post atıyor musun?
  • 20-11-2009, 16:10:28
    #13
    Misafir
    pardon siz hostçumusunuz postçumusunuz
  • 20-11-2009, 19:46:07
    #14
    Üyeliği durduruldu
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon siz hostçumusunuz postçumusunuz
    postcuyum.


    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ***** post atıyor musun?
    Hayır Üstadım.
  • 20-11-2009, 19:47:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    PrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/editorluk-post-is...arda-post.html

    Bu konu altında anlaşmıştık arkadaşla. İlk gün postları attı, bitirdikten sonra düzenlemesi gereken yerler olduğunu söyledim. Çünkü postlar anlaştığımız gibi değildi. Sonrasında 4-5 gün siteye birdaha girmedi. 2 ayrı gün msnden yazmama rağmen yanıtta alamadım. Arkadaşı önermiyorum.
    arkadaş haklı sitesine girmedim tekrar çünkü biraz zordu açıkcası post işi.ödemesini almadan işi bıraktım Madur olan kimse yok sanırım.
  • 20-11-2009, 20:37:25
    #16
    Üyeliği durduruldu
    nefret_esat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş haklı sitesine girmedim tekrar çünkü biraz zordu açıkcası post işi.ödemesini almadan işi bıraktım Madur olan kimse yok sanırım.
    Sevgili arkadaşım zor olduğunu baştan söyleseydin o zaman. Ya da msnde gördüğünde " Ben yapamam bu işi , kusura bakma " deseydin. Özrün kabahatinden büyük senin. Msnde 2 defa yazdım, en son engelledin mi ne yaptın onuda bilmiyorumda yanıt vermeden çıktın.
  • 20-11-2009, 20:49:09
    #17
    Üyeliği durduruldu
    PrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili arkadaşım zor olduğunu baştan söyleseydin o zaman. Ya da msnde gördüğünde " Ben yapamam bu işi , kusura bakma " deseydin. Özrün kabahatinden büyük senin. Msnde 2 defa yazdım, en son engelledin mi ne yaptın onuda bilmiyorumda yanıt vermeden çıktın.
    msn de bir sürü var bulamadım seni .

    işinizi yapamadıkm. kusura bakmayın...