hadi hayırlı olsun. google amca seni severse gene anlaşabiliriz. teşekkür ederim.
R10 Post Fiyatım.
16
●868
- 19-11-2009, 03:31:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.deneme için salı günü wordpress bloguma post için anlaşmıştık. titreten birini gördüm bitti diyor
hadi hayırlı olsun. google amca seni severse gene anlaşabiliriz. teşekkür ederim.
- 20-11-2009, 00:22:39Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/editorluk-post-is...arda-post.html
Bu konu altında anlaşmıştık arkadaşla. İlk gün postları attı, bitirdikten sonra düzenlemesi gereken yerler olduğunu söyledim. Çünkü postlar anlaştığımız gibi değildi. Sonrasında 4-5 gün siteye birdaha girmedi. 2 ayrı gün msnden yazmama rağmen yanıtta alamadım. Arkadaşı önermiyorum. - 20-11-2009, 19:46:07Üyeliği durduruldupostcuyum.SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır Üstadım.Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-11-2009, 19:47:21Üyeliği durdurulduarkadaş haklı sitesine girmedim tekrar çünkü biraz zordu açıkcası post işi.ödemesini almadan işi bıraktım Madur olan kimse yok sanırım.PrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2009, 20:37:25Üyeliği durdurulduSevgili arkadaşım zor olduğunu baştan söyleseydin o zaman. Ya da msnde gördüğünde " Ben yapamam bu işi , kusura bakma " deseydin. Özrün kabahatinden büyük senin. Msnde 2 defa yazdım, en son engelledin mi ne yaptın onuda bilmiyorumda yanıt vermeden çıktın.nefret_esat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2009, 20:49:09Üyeliği durduruldumsn de bir sürü var bulamadım seni .PrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işinizi yapamadıkm. kusura bakmayın...