https://www.r10.net/editorluk-post-is...arda-post.html
Bu konu altında anlaşmıştık arkadaşla. İlk gün postları attı, bitirdikten sonra düzenlemesi gereken yerler olduğunu söyledim. Çünkü postlar anlaştığımız gibi değildi. Sonrasında 4-5 gün siteye birdaha girmedi. 2 ayrı gün msnden yazmama rağmen yanıtta alamadım. Arkadaşı önermiyorum.
arkadaş haklı sitesine girmedim tekrar çünkü biraz zordu açıkcası post işi.ödemesini almadan işi bıraktım Madur olan kimse yok sanırım.