arkadaş haklı sitesine girmedim tekrar çünkü biraz zordu açıkcası post işi.ödemesini almadan işi bıraktım Madur olan kimse yok sanırım.
Sevgili arkadaşım zor olduğunu baştan söyleseydin o zaman. Ya da msnde gördüğünde " Ben yapamam bu işi , kusura bakma " deseydin. Özrün kabahatinden büyük senin. Msnde 2 defa yazdım, en son engelledin mi ne yaptın onuda bilmiyorumda yanıt vermeden çıktın.