Logo Karşılığı 500 Post Atıyorum
22
●821
- 02-09-2009, 11:46:10kullanıpğ kullanmaması beni ilgilendirmez düne kadar kullanıyodu ama demekki buraya bunları yazınca size bişeyler kanıtlamak için kaldırdı logoyu. ben anlaşmaya bakarım kardeşim sordum beğendim dedi o akşam ve postuda yarın atacam dedinmi iş biter.
- 02-09-2009, 11:56:02https://www.r10.net/sikayetim-var/355...e-basligi.htmlChoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben senin yaşın kadar r10 üyesiyim. şikayet edilmiştri. - 02-09-2009, 12:14:561.5 saatmi elimde msn logları var başlangıç ve bitiş saatlerine bakın , (21:35)-(00:03) arası elimde msn logları var istersen koyayım millette görsün beni nekadar uğraştırdını. ben o postun peşinde değilim okadar emek verdik karşılığı bumu. bir yönetici arkadaş ilgilenirmi artık lütfen.emirhan26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle