• 02-09-2009, 11:44:09
    #19
    Şunu da söylemek isterim arkadaş senin yaptığın logoyu sitesinde kullanmıyor ama sana saygısından 100 postu atmış
  • 02-09-2009, 11:46:10
    #20
    kullanıpğ kullanmaması beni ilgilendirmez düne kadar kullanıyodu ama demekki buraya bunları yazınca size bişeyler kanıtlamak için kaldırdı logoyu. ben anlaşmaya bakarım kardeşim sordum beğendim dedi o akşam ve postuda yarın atacam dedinmi iş biter.
  • 02-09-2009, 11:56:02
    #21
    Choka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım sen forum kurallarını okumuyorsun heralde forum kurallarını okudum itradeye itradeyle karşılık vermek yasak yazmıyor
    https://www.r10.net/sikayetim-var/355...e-basligi.html

    ben senin yaşın kadar r10 üyesiyim. şikayet edilmiştri.
  • 02-09-2009, 12:05:09
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nasıl anlasmıssanız öle yapın bnce bırbırınızı kırmayın
  • 02-09-2009, 12:14:56
    #23
    emirhan26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin yaptığın logo ediyor sanki 375 post 100 postu 3 tl den atsak 12 Tl'ye yakın para eder postcuları bu kadar küçümsüyorsunuz yaptığınız çalışmanında maskotunu bi yerden kopyalaadınız çalışmaya 1.5 saat sürdü en fazla çalışmanız
    1.5 saatmi elimde msn logları var başlangıç ve bitiş saatlerine bakın , (21:35)-(00:03) arası elimde msn logları var istersen koyayım millette görsün beni nekadar uğraştırdını. ben o postun peşinde değilim okadar emek verdik karşılığı bumu. bir yönetici arkadaş ilgilenirmi artık lütfen.