senin yaptığın logo ediyor sanki 375 post 100 postu 3 tl den atsak 12 Tl'ye yakın para eder postcuları bu kadar küçümsüyorsunuz yaptığınız çalışmanında maskotunu bi yerden kopyalaadınız çalışmaya 1.5 saat sürdü en fazla çalışmanız
1.5 saatmi elimde msn logları var başlangıç ve bitiş saatlerine bakın , (21:35)-(00:03) arası elimde msn logları var istersen koyayım millette görsün beni nekadar uğraştırdını. ben o postun peşinde değilim okadar emek verdik karşılığı bumu. bir yönetici arkadaş ilgilenirmi artık lütfen.