Konu
Logo Karşılığı 500 Post Atıyorum
02-09-2009, 11:56:02
#21
masterthone
Choka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşım sen forum kurallarını okumuyorsun heralde forum kurallarını okudum itradeye itradeyle karşılık vermek yasak yazmıyor
https://www.r10.net/sikayetim-var/355...e-basligi.html
ben senin yaşın kadar r10 üyesiyim. şikayet edilmiştri.