• 08-03-2009, 23:01:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Site türü : Genel içerikli Wordpress blogu.

    Post kaynak siteleri hazırdır.

    Şartlar :

    Postçunun referanslı olması özverili ve daimi çalışabilmesi.
    Kalitesiz ve özverisiz olmaması.
    Her Post Minimum 5 Cümle.
    Minimum 10 sözcük etiket.
    Minimum 1 Resim.
    Günlük Minimum 50 Post.
    Kelime ve cümlelerin yapısında oynama.

    # Sınırsız Post atımı. Daimi çalışma!

    Ödeme Zamanı: Her günsonu ödeme!

    Post başı ücret (Gelen görüşler doğrultusunda Fiyatta iyileştirilme yapıldı) : Ücret karşılıklı görüşülecektir MSN den ulaşınız.

    MSN'ye ekleyip görüşünüz : omergogercin@msn.com

    Sınırlı sayıda kişiler alınacaktır.
  • 08-03-2009, 23:30:14
    #2
    Okadar özellikler istiyorsun ve 0.03 Çok düşük bence.
  • 08-03-2009, 23:36:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Turkyorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okadar özellikler istiyorsun ve 0.03 Çok düşük bence.
    Fiyatta iyileştirme yapılmıştır. Fiyat karşılıklı olarak görüşülecektir.
  • 08-03-2009, 23:42:56
    #4
    Yanlızca yazı olsa neysede , bunca şey için 50 post = 1.5 lira az bence...
  • 08-03-2009, 23:43:55
    #5
    Xoxxax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamlı iş imkanı ve anında ödeme şekliyle bence normal düşük değil. Günlük minimum 50 post 10 günde 5000 POST yapar buna göre post başı 0.03 hiçde düşük değil. O sizin görüşünüz.
    Belkide Kimine Göre iyi dediginiz gibi sürekli iş alanlar için tabi. Ancak Bu benim görüşüm. iyi Çalışmalar.
  • 08-03-2009, 23:53:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Xoxxax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamlı iş imkanı ve anında ödeme şekliyle bence normal düşük değil. Günlük minimum 50 post 10 günde 5000 POST yapar buna göre post başı 0.03 hiçde düşük değil. O sizin görüşünüz.
    50 post 10 günde 500 konu yapar. bence fiyat çok düşük
  • 08-03-2009, 23:56:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Devamlı iş yapmak isteyenlere ve günsonu nakit ödeme almak isteyenlere teklifimiz açıktır. Fiyat piyasaya göre ve ödeme koşullarının çok iyi olmasına göre normaldir.
  • 09-03-2009, 10:14:38
    #8
    fiyatın düşüklüğünde diğer arkadaşlara katılıyorum, 3 TL olan ücret genelde başlığın ve içeriğin aynen kopyalanmasından oluşuyor bazende biraz etiket girilmesinden siz daha uzun etiketler, resim ve yazı içerisinde değişim istiyorsunuz neredeyse tam bir rewrite işinden farksız. Fiyat piyasaya göre iyi demişsiniz ancak piyasayı düşürerek insanların emeklerini sömüren sizlersiniz.
  • 09-03-2009, 10:27:46
    #9
    aynı şekilde post atacak arkadaş var ise banada pm atsınlar bende arıyorum yeni bir konu acmadim arkadaşın konusu var diye...