fiyatın düşüklüğünde diğer arkadaşlara katılıyorum, 3 TL olan ücret genelde başlığın ve içeriğin aynen kopyalanmasından oluşuyor bazende biraz etiket girilmesinden siz daha uzun etiketler, resim ve yazı içerisinde değişim istiyorsunuz neredeyse tam bir rewrite işinden farksız. Fiyat piyasaya göre iyi demişsiniz ancak piyasayı düşürerek insanların emeklerini sömüren sizlersiniz.