• 09-03-2009, 10:29:37
    #10
    Xoxxax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamlı iş imkanı ve anında ödeme şekliyle bence normal düşük değil. Günlük minimum 50 post 10 günde 5000 POST yapar buna göre post başı 0.03 hiçde düşük değil. O sizin görüşünüz.

    50 post 10 günde 500 post yapar 5000 değil fiyatta az gerçekten düşündüğün fiyat
  • 09-03-2009, 12:37:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    emir_tnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 post 10 günde 500 post yapar 5000 değil fiyatta az gerçekten düşündüğün fiyat
    Pardon! Evet hesapta bir yanlışlık yapılmış bu sebeple fiyat karşılıklı görüşülecektir : MSN : omergogercin@msn.com . Hayırlı günler.