• 09-02-2009, 23:49:03
    #37
    🌐 xvizyon ❤ r10
    bende alabilirmiyim eger bitmediyse tabi
  • 09-02-2009, 23:54:49
    #38
    iTrader : Ticaret yapıldığında, insanlara karşı olan güven'i arttırmak için kullanılan bir materyal.

    Fakat siz burda bedava post atarak trade gücünüzü arttırmaya çalışıyorsunuz bu ticaret anlayışına ve r10 kurallarına aykırı olan bir davranıştır.
  • 10-02-2009, 00:07:44
    #39
    dediği gibi hızlı bir şekilde 10 postu atmıştır teşeekürler
  • 10-02-2009, 00:09:44
    #40
    #genetik nicki arkadaşada 10 post atılmıştır. son 1 kişi kalmıştır.

    bu arada itrade kastıgımı sölüyenler var kimseye biz seninle iş yaptık bana itrade vericeksin tarzı birşey olmamıştır. kimseden para almamışımdır. hayrına 10 post atıyorum ki millet belki begenirde iş verir diye.

    trade gücümü artırmaya çalıssam 1tl gibi düşük meblalarda post atar iş yaptım diye toplardım. trade'e yada rep ede ihtiyacım yok. hakkımda ne düşünüyorsanız sizin bileceğiniz birşeydir. hayra geçmeye çalışıyoruz, iyilik yapmaya çalışıyoruz haladaha suçlu duruma düşüyoruz anlıyamadım gitti.
  • 10-02-2009, 00:12:46
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş bana post attı ancak ben iTrader vermedim sonuçta ücretli bir iş yapmadık tiracet değildir.

    bence herkes böyle düşünmeli
  • 10-02-2009, 00:34:40
    #42
    #cemcapan nicki arkadaşın post işlemi bitmiştir..

    söz verdiğim gibi 10 kişiye 10 ar post atılmıştır umarım memnun kalmıssınızdır. Umarım hakkımda yanlış düşüncelere kapılmazsınız..

    Post atamadığım arkadaşlar kusura bakmayın. Başka zaman tekrar çılgınlık yapıp bedavaya post atarım. O zaman kadar ücretli attırmak isteyenler https://www.r10.net/editorluk-post-is...st-atilir.html bu başlıktan bana ulaşabilirler yada pm atabilirler.



    edit: #archslayer nicki arkadaşa da 10 adet post attım. 10kişi demiştim ama bi seferlik 11'e çıktık. Bundan sonraki pmlere cevap vermiyorum kusurabakmayın.
  • 10-02-2009, 03:20:00
    #43
    Üyeliği durduruldu
    itrader seviyesini yükseltmek için yapılan birşey olmadıgına inandırabilmen için ilk 10 kişiye 100'er post atıyorum desen inanabilirler bu dediklerine ama 10 post'a inandırman münkün değil