#genetik nicki arkadaşada 10 post atılmıştır. son 1 kişi kalmıştır.
bu arada itrade kastıgımı sölüyenler var kimseye biz seninle iş yaptık bana itrade vericeksin tarzı birşey olmamıştır. kimseden para almamışımdır. hayrına 10 post atıyorum ki millet belki begenirde iş verir diye.
trade gücümü artırmaya çalıssam 1tl gibi düşük meblalarda post atar iş yaptım diye toplardım. trade'e yada rep ede ihtiyacım yok. hakkımda ne düşünüyorsanız sizin bileceğiniz birşeydir. hayra geçmeye çalışıyoruz, iyilik yapmaya çalışıyoruz haladaha suçlu duruma düşüyoruz anlıyamadım gitti.