#cemcapan nicki arkadaşın post işlemi bitmiştir..

söz verdiğim gibi 10 kişiye 10 ar post atılmıştır umarım memnun kalmıssınızdır. Umarım hakkımda yanlış düşüncelere kapılmazsınız..

Post atamadığım arkadaşlar kusura bakmayın. Başka zaman tekrar çılgınlık yapıp bedavaya post atarım. O zaman kadar ücretli attırmak isteyenler https://www.r10.net/editorluk-post-is...st-atilir.html bu başlıktan bana ulaşabilirler yada pm atabilirler.



edit: #archslayer nicki arkadaşa da 10 adet post attım. 10kişi demiştim ama bi seferlik 11'e çıktık. Bundan sonraki pmlere cevap vermiyorum kusurabakmayın.